Page 157 - 2017_yili_faaliyet_raporu
P. 157

S.P.   Stratejik Plan                                       2017
 Kodu      Projeler /
           Faaliyetler          Performans          Hedefe Başlangıç   Yılsonu  Gerçekleşme  Performans (%)
1.1.2.2                         Göstergeleri        Etkisi (%) Değeri  Hedefi      Değeri

         İl genelinde,

         mevcut güzer-         Revize edilen        %10,0 -            22 11 %50 Normal

         gahların revize güzergah sayısı

         edilmesi, yeni

         yerleşim alanları-

         nın ihtiyaçları doğ-

         rultusunda yeni Yeni güzergah              %10,0 -            20 11 %55 Normal

         güzergahların         sayısı

         oluşturulması

                               Hizmet alımı

         Ulaşım hizmetle-      ihalesinin           %10,0  -           %100 %100 %100 Başarılı
         rinin yürütülmesi                                 -             12 12 %100 Başarılı
1.1.2.3  için hizmet alımı-    tamamlanma oranı
         nın yapılması
                               Hazırlanan hakediş   %10,0
                               raporu sayısı

                               Yapılan hizmet alım  %4,0   -           3        - %0 Düşük
                               ihalesi sayısı

1.1.2.4  Otobüslerin           Alınan motorin       %4,0   - 3.600.000 4.204.475 %100 Yüksek
         akaryakıt, sigorta,   miktarı (lt)         %4,0   - 4.100.000 4.617.397 %100 Yüksek
         bakım ve onarım-                           %4,0   - 215 167 %78 Normal
         larının yapılması,    Alınan CNG miktarı
         konforlu hizmet       (m³)
         sunulması
                               Sigortası yapılan
                               araç sayısı

                               Bakımı yapılan araç  %4,0   -           5.400 3.471 %64 Normal
                               sayısı

1.1.2.5  İl ve ilçe terminal-  Araç giriş-çıkış     %6,7   -             12 12 %100 Başarılı
         leri ile otopark-     sisteminin genel     %6,7   -              4 4 %100 Başarılı
         ların işleyişinin     denetleme sayısı     %6,7   -           %100 %100 %100 Başarılı
         takip edilmesi,
         bakım ve onarım-      Otogardaki
         larının yapılması,    işyerlerinin
         yolcuların konfor-    denetlenme
         lu ve güvenilir hiz-  periyodu
         metlere erişiminin
         sağlanması için       Hizmet alım
         hizmet alımının       ihalesinin
         gerçekleştirilmesi    tamamlanma oranı

                                           Toplam %100

                        Performans Göstergelerine İlişkin Değerlendirmeler***

İlgililik          (A) Çok İyi
Etkililik          (B) İyi
Etkinlik           (B) İyi
Sürdürülebilirlik  (B) İyi

                                                                                Faaliyet Raporu 2017 157
   152   153   154   155   156   157   158   159   160   161   162